На які креативні проекти українських компаній готові виділяти бюджети? Які компетенції є визначальними для комерційного успіху творців? Приклади корпоративних проектів, створених в тандемі «бізнес-мистецтво». Яким чином креатив здатний збільшити медіа-резонанс (принести додаткові публікації; посилити взаємодію зі стейкхолдерами) і як ця складова збільшує вартість бренду? Якими компетенціями та атрибутами повинен володіти митець для успішного позиціювання і отримання замовлень від компаній? Які ніші в корпоративних проектах найактуальніші?

У матеріалі Reklamaster.com відповідають представники вітчизняного та міжнародного бізнесу. Ще більше думок стосовно цього та не менш актуальних питань можна буде почути 20 вересня із 10:00 по 11:00 під час однойменної панельної дискусії на Форумі Креативних Індустрій.