Як ЗМІ боряться за аудиторію в соцмережах

Федір Попадюк

Head of Digital Українська правда

Українська правда

Короткий опис виступу:

  • Важливе в соцмережах: як антикорупційну реформу "запакувати" в котиків?
  • Спецпроєкти в соцмережах: успішні кейси.
  • Експертименти і провали: скільки часу треба дати на шанс новому формату?
  • Залучення та охоплення: як визначити, які формати подобаються аудиторії?
  • Мало рук, багато ідей: чи не варто всім просто піти в YouTube/Instagram?
  • Навіщо вам потрібен сайт?
  • Розумна реклама в соціальних мережах.

Про спікера:

Федір Попадюк працює в Українській правді з 2015 року. Останні два роки займається розвитком соцмереж – Facebook, Instagram, Telegram. Веде телеграм-канал "УП. Кляті питання". Також займається розвитком подкастів на УП.