Тенденції на сучасному ринку маркетингу та комунікацій, інноваційні підходи до пошуку нових меседжів та проектів

Геннадій Курочка

Керуючий директор CFC Big Ideasd

CFC Big Ideasd

Короткий опис виступу:

  • Кризові комунікації;
  • Перший канський лев;
  • Історія СFC Big Ideas та УКМЦ;
  • Найбільш яскраві кейси за останні декілька років.

Про спікера:

Геннадій Курочка - випускник Інституту міжнародних відносин Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Під час навчання очолював студентське самоврядування Інституту, був засновником та президентом неурядової студентської організації «Клуб п’яти континентів», що з часом перетворилася на PR-агентство. Засновник та керуючий партнер компанії CFC Big Ideas — однієї з провідних українських консалтингових компаній, яка надає послуги у сфері стратегічних комунікацій та зв’язків із органами державної влади. Серед її клієнтів Google, Telenor, NYSE, Uber, FTI Consulting, SAP та ін. всесвітньо відомі компанії. Його проект «Свідок» здобув «Бронзового лева» на Міжнародному фестивалі реклами в Каннах у 2017 році, а проект UN Hundred був удостоєний Золота SABRE Awards in Public Affairs.