Бізнес і митці: тренди та гроші

Ірина Проніна

Директор з персоналу та юридичних питань в міжнародній скандинавській компанії Lantmannen Axa Ukraine

Lantmannen Axa Ukraine

Короткий опис виступу:

  • На які креативні проекти українські компанії готові виділяти бюджети?
  • Які компетенції є визначальними для комерційного успіху творців?
  • Приклади корпоративних проектів, створених в тандемі «бізнес-мистецтво».
  • Як креатив здатний збільшити медіа-резонанс (+ N публікацій; + N стейкхолдерів і т.д.) і як ця складова збільшує вартість бренду?
  • Якими компетенціями та атрибутами повинна володіти творча людина для успішного позиціонування і отримання бюджетів від компаній?
  • Які ніші в корпоративних проектах найактуальніші?

Про спікера:

Вже 11 років вона працює в FMSG на керівних посадах. Зараз Ірина очолює одразу декілька підрозділів, які займаються персоналом, комунікаціями, охороною праці та юридичними питаннями. У 2016 році Lantmannen Axa вперше потрапила до рейтингу спецпроекту «Business HReformation. Найкращі роботодавці України» від Журналу БІЗНЕС і HRForum, який визначає найкращі на українському ринку практики в галузі управління людським капіталом. Під керівництвом Ірини також виходять корпоративні видання, які декілька років поспіль потрапляли до рейтингу "Найкраще корпоративне медіа України".