Маркетингові комунікації в еру Digital Detox

Ксенія Єфремова

Директор агенції SAME & Friends

SameAndFriends logo_square

Короткий опис виступу

Сучасний світ швидко трансформується й на зміну тотальній діджиталізаціі приходить втома від неї. Бренди мають адаптуватися до цього та шукати нові канали комунікації для утримання уваги свого споживача. Деякі з нових світових трендів, що потребують уваги:

  • Digital outdoor як off-line комунікація бренда;
  • Audio content - новий чорний бренд контенту;
  • Gaming як поле для інтеграції бренд контенту;
  • Event is a new luxury.

Про спікера

Ксенія має понад 15 років досвіду в маркетингових комунікаціях. У 2008 році отримала післяосвітній диплом з маркетингу у The Chartered Institute of Marketing. З 2008 року є співзасновницею та керуючою партнеркою агенції SAME&Friends.