Маркетинг в кіберспорті: успішні кейси

Тетяна Кузьменко

Керівник відділу маркетингу та партнерських зв'язків кіберспортивного клубу Natus Vincere
Natus Vincere

Короткий опис виступу:

- Екосистема кіберспорту;
- Аудиторія і як з нею працювати;
- Інструменти просування і вимір ефективності маркетингових активностей;
- Кіберспортивне маркетингове агентство - внутрішні процеси;
- Інтеграція брендів. Успішні кейси.

Про спікера:

Тетяна Кузьменко керує відділом маркетингу в найбільшій мультігеймінговой киберспортивній організації Natus Vincere (NAVI). Знайома з кіберспортом більше 10 років, в NAVI працює 4 роки. Загальний досвід роботи в маркетингу і управлінні проектами становить 10 років, у тому числі 4 роки на стороні клієнта і 5 років в веб-студіях і агентствах, серед яких Aimbulance. В агентствах працювала над проектами таких компаній: Mastercard, Shustov, Pervak, Khortytsya, STERH.  Паралельно працює над стартапом Dota Slash - мобільний додаток формату онлайн квіз по DOTA2. Також є консультантом для деяких стартапів в кіберспорті.