Щоб очі заплуталися - що залишиться після України

Кирило Марлінський

Засновник Kirill Marlinski

Кирилл Марлинский лого

Короткий опис виступу:

Навіщо створювати неповторний контент?
+ Контент vs сміття vs культура?
+ "Я" vs соціально-політичні позиції?
+ Risk management vs differences vs beliefs?
= Історія = Value = Investment Opportunity

Про спікера:

Кирило Марлінський - художник, активіст, волонтер, фандрайзер. Ряд його картин та малюнків зберігаються у приватних колекціях в Україні, Німеччині, Японії та США, оригінальний друк плакатів у посольстві Франції в Києві. Співзасновник "Проект Західного Крила", ГО "Автомайдан Київ". Має досвід роботи в управлінні, сфері продажу та розвитку бізнесу, HR в THG / MarcusEvans (UA / UK), Vents (UA), Intercomp (UA / RU), Herrenknecht (UA / DE), Berlitz (USA), Georgetown Tobacco (USA), ViaCube (UA / USA) тощо. Вільно володіє англійською та німецькою мовами.