Сміливий креатив - основний драйвер маркетингу

Ольга Нестеренко

Керуючий партнер Nebo Ideas Agency

Nebo Ideas Agency

Короткий опис виступу:

«Мені не потрібен бренд, я просто хочу продавати». Клієнти і компанії з таким підходом скоро вимруть остаточно. Бренд задає напрямок розвитку компанії, визначає її характер і надає сенс її існування. Щоб заробляти більше, потрібно усвідомлено займатися маркетингом і безперервно вести комунікацію з аудиторією. Клієнт, рекламне агентство, продакшн, всі партнери і підрядники повинні точно розуміти позиціонування і вектор розвитку бренду. Без цього вони просто заробляють гроші. Хаос і стихійне ведення бізнесу залишаються в минулому. Тепер бренд або стає усвідомленим і яскравим, або залишається непомітним.

Про спікера:

Ольга займається створенням і розвитком брендів. Має досвід роботи в Україні, Росії та США. Закінчила Miami Ad School, перша представила Україну в Roger Hatchuel Academy в рамках Cannes Lions. Працювала з брендами: Ahmad Tea, Think With Google, Mini Cooper, Audi, KFC, Huawei, Beer Point, Ощадбанк, Пирятинъ, Професійна Футбольна Ліга, Коблево, Карпатська Джерельна і т.д. Ольга є членом суддівства міжнародних маркетингових фестивалів ADC і Effie.

Володіє нагородами: Effie 2017 Agency of the year, Gold, Silver, Bronze; ADC 2017 Silver, White Square 2018 Gold, Silver, Bronze; KIAF 2018 Best of contest, Gold, Silver; ADDY's 2017; Top Dog за кращий проект Miami Ad School 2017 і т.п.