Бізнес і митці: тренди та гроші

Оксана Тодорова

Президент ГО Асоціація корпоративних медіа України

АКМ_лого_ua

Короткий опис виступу:

  • На які креативні проекти українські компанії готові виділяти бюджети?
  • Які компетенції є визначальними для комерційного успіху творців?
  • Приклади корпоративних проектів, створених в тандемі «бізнес-мистецтво».
  • Як креатив здатний збільшити медіа-резонанс (+ N публікацій; + N стейкхолдерів і т.д.) і як ця складова збільшує вартість бренду?
  • Якими компетенціями та атрибутами повинна володіти творча людина для успішного позиціонування і отримання бюджетів від компаній?
  • Які ніші в корпоративних проектах найактуальніші?

Про спікера:

Оксана ТОДОРОВА — президент Асоціації корпоративних медіа України, з 1999 року — практикуючий консультант у сфері корпоративних комунікацій і PR. Організатор щорічного бізнес-форуму «Інновації в комунікаціях» і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України» (з 2006 року). Постійний доповідач на спеціалізованих конференціях, фестивалях і форумах. Ведуча індивідуальних і групових майстер-класів. Консультант власників бізнесу, коуч з особистісного росту, дипломований магістр за спеціалізацією «міжнародний маркетинг і реклама», сертифікований MBA Professional of Management & Marketing Universal Business School.
Автор бізнес-монографій: «Корпоративное издание на 200 %» (2007 р.), «Корпоративные медиа: жми сюда!» (2010 р.), «PR в цифровую эру. Искусство коммуникаций» (2012 р.), «Інновації в комунікаціях» (2015 р.), «Майбутнє: тренди та ідеї» (2018 р.).