11.09.2019

Соціально-вагомий контент. Чому він потрібен країні і чи потрібен він аудиторії?
Оксана Туник
Креативний продюсер телеканалу Україна

Короткий опис виступу:
- Аудиторії цікавий якісний соціально-вагомий контент. Зараз як ніколи, але не весь.
- Соціально-вагомий контент може бути рейтинговим
- Такий контент може бути актуальним, прогресивним і спонукати до дії.
Які умови для цього необхідні - розповість Оксана Туник.
Про спікера:
Була керівником проекту "Танцюють всі", здійснювала його повний переформат, головний сценарист проекту "Холостяк", з 2017-го року працює на телеканалі "Україна", як креативний продюсер запустила проекти "Свекруха чи невістка", "Місія:краса!"(за власним форматом), "Виходьте без дзвінка", "Родичі в турне".