Соціально-вагомий контент. Чому він потрібен країні і чи потрібен він аудиторії?

Оксана Туник

Креативний продюсер телеканалу Україна

Україна

Короткий опис виступу:

  • Аудиторії цікавий якісний соціально-вагомий контент. Зараз як ніколи, але не весь.
  • Соціально-вагомий контент може бути рейтинговим
  • Такий контент може бути актуальним, прогресивним і спонукати до дії.

Які умови для цього необхідні - розповість Оксана Туник.

Про спікера:

Була керівником проекту "Танцюють всі", здійснювала його повний переформат, головний сценарист проекту "Холостяк", з 2017-го року працює на телеканалі "Україна", як креативний продюсер запустила проекти "Свекруха чи невістка", "Місія:краса!"(за власним форматом), "Виходьте без дзвінка", "Родичі в турне".