Самопізнання креативу

Олег Киселиця

Креативний директор Kinograf

kinograf

Короткий опис виступу:

Сьогодні модно все - і кросівки на товстій підошві, і випічка на дріжджах, і чайлдфрі, і інклюзивні дитячі садки, і продукти без глютену, і Pepsi (торішній з цукром та Сінді Кроуфорд), і коньяк, і крафтове пиво. Кожен знаходить своє! Stop hate! Make love!
Прийшов час перестати слідувати трендам і заглянути всередину самого себе, щоб знайти новий виток трендового рекламного креативу.

Про спікера:

Олег Киселиця провів 10 прекрасних років у рекламі і не збирається полишати улюблену справу. За цей час здобув більше 100 нагород різноманітних фестивалей реклами. Любить вчасно приходити на роботу!