Бізнес і митці: тренди та гроші

Олена Зубарєва

Керівник PR у фармацевтичній компанії Фармак

Фармак

Короткий опис виступу:

  • На які креативні проекти українські компанії готові виділяти бюджети?
  • Які компетенції є визначальними для комерційного успіху творців?
  • Приклади корпоративних проектів, створених в тандемі «бізнес-мистецтво».
  • Як креатив здатний збільшити медіа-резонанс (+ N публікацій; + N стейкхолдерів і т.д.) і як ця складова збільшує вартість бренду?
  • Якими компетенціями та атрибутами повинна володіти творча людина для успішного позиціонування і отримання бюджетів від компаній?
  • Які ніші в корпоративних проектах найактуальніші?

Про спікера:

У сфері комунікацій 15 років. Профільна освіта "Зв'язки з громадськістю" і "Іміджелогія", також диплом ступеня МВА в HIGHER EDUCATIONAL INSTITUTION «SIC». У різний час працювала в великих українських і міжнародних холдингах. Спеціалізується на проектах у сфері сталого розвитку. Заснувала проект Екошкола в "Фармак", який увійшов до 10 кращих соціальних проектв в Україні за версією Фокус. У 2018 року прес-служба "Фармак" під керівництвом Олени Зубарєвої стала найкращою в Україні серед фармацевтичних компанії, за версією рейтингу "Репутаційні активісти".