Віральні комунікації та нативне промо в культурних проектах

Ольга Малиш

Директор Friends of Brands

LOGO_FoB

Короткий опис виступу

  • Віральні комунікації: які вони? Приклади культових серіалів;
  • Нативні комунікації. Українські та закордонні кейси в культурі;
  • Віральні тексти, що чіпляють:
    • Обираємо віральну емоцію;
    • Визначаємо tone of voice;
    • Пишемо влучно: формули копірайтингу.
  • Віральні тренди у дизайні:
    • Як зробити візуальну складову віральною.
  • Ньюзджекінг та його складові;
  • Меми, челенджі, пранки, скетчі;
  • Співпраця з лідерами думок.

Про спікера

Досвідчений експерт із комунікацій зі значним портфоліо успішних соціальних та комерційних комунікаційних кампаній як для українських, так і для міжнародних компаній та організацій. Володіє стратегічними комунікаціями, інтегрованими маркетинговими кампаніями, цифровим маркетингом, зв'язками зі ЗМІ, копірайтингом та медіа-плануванням. Професіонал з питань ЗМІ та комунікацій з магістерською програмою магістра права та сертифікатом зі зв'язків з громадськістю Національного університету Києво-Могилянської академії. Досвідчений тренер з комунікацій для фахівців з комунікацій, корпоративних компаній, громадських організацій та некомерційних організацій.