Креатив агентства VS співробітників - чи можлива синергія? Кейс страхової компанії ARX

Нонна Рижа

Директор з маркетингу cтрахової компанії ARX

Короткий опис виступу:

  • Чи буває креатив в страховій сфері? Досвід компаній зі всього світу;
  • Кейси від нас, коли креатив від агентства був влучний і кейси, коли креатив саме від співробітників вплинув на ріст продажів на 20%;
  • Ребрендинг страхової компанії. Як зберегти репутацію та знання у аудиторії, яка не любить зміни.

Про спікера:

Досягнення Нонни за період роботи керівником відділу продажів:

1. Розробка і впровадження проекту «Створення служби Маркетингу» та проекту «Впровадження інноваційних технологій у компанії» (СК «Скайд-Вест»).
2. Досягнення і утримання першого місця на ринку (Страховий продукт «Зелена карта» -24% ринку).

На посаді директора департаменту маркетингу:

1. Бренд №1 на страховому ринку.
2. Виведення Бренду АХА в Україні + 40% знання.
3. «Страховик року» - найкраща компанія з рейтингом «Київ Пост».
4. Міжнародна премія Еффі (срібло) за ефективність рекламної кампанії.
5. «АХА - найпрофесійніша компанія» на ринку за рейтингом «Бізнес».
6. «Краща маркетингова стратегія на страховому ринку» - рейтинг TOP Insurance.