Навіщо потрібна системність у креативних процессах

Станіслав Стояцький

Креативний директор NGN.agency

ngn_logo_black

Короткий опис виступу:

  • Як ми виросли з 20 до 60 людей, з якими проблемами стикнулися та як їх долаємо;
  • Як будувати комунікацію з замовником, щоб всі отримали бажаний результат. У чому найбільший ризик та як його уникнути.

Про спікера:

65+ нагород на місцевих та міжнародних фестивалях реклами. Більше 10 років роботи з ATL, діджитал, заходами та PR-досвіду. Клієнти: Lenovo, Coca-Cola, McDonald's, Pepsi, Peugeot, Deloitte, Microsoft, Kyivstar і т.д. Основні інтереси: соціальні мережі, бренд-комунікації, творчий менеджмент команди, гнучкі навички, онлайн-освіта.