Креатив, який працює на міленіалів: на реальних маркетингових кейсах Галичина, KFC та ін.

Тетяна Мокренко

Засновник, партнер діджитал агенції MokCo

MokCo

Короткий опис виступу:

- Як правильно досліджувати свою ЦА?
- З чого починати розробку креативної стратегії?
- Чому правильний Ton of Voice — це важливо?
- Чому тут не спрацює звичайне "купуй прямо зараз"?
- Кейс Галичина: як з СММ народжується креатив для інших каналів.
- Кейс KFC: як голодні студенти cтворили спільноту курочкоманів.

Про спікера:

Тетяна Мокренко — засновник та партнер рекламного агентства MokCo, експерт в області комунікаційного планування, SMM, репутаційного маркетингу. Агентство MokCo digital спеціалізується на створенні та реалізації комунікаційних кампаній в Інтернеті та за його межами, направлених на вирішення конкретних бізнес-задач клієнтів. За три роки роботи агентства клієнтами MokCo стали: Ощадбанк, Нова Пошта, Галичина, METRO, Ahmad Tea London, Оболонь, Артеріум, ОБСЄ, Volkswagen.