Фестиваль «Ту Стань!»: коли пам’ятка стає брендом і що ми для цього зробили Василь Рожко...
Empowered Motherhood: внутрішні та зовнішні бар’єри для самореалізації матерів Вероніка Дідусенко Засновник міжнародної соціальної кампанії...
Реалії та перспективи української fashion-індустрії Вікторія Клименко Власниця VIKELE STUDIO Про спікера: Вікторія Клименко –...
Непопулярний маркетинг Вікторія Крутік Marketing Manager Chernigivske & Value Brands Ab-Inbev Efes Про спікера: Закінчила...
Чи може корпоративна соціальна відповідальність бути креативною? Вікторія Нагірняк Керівник відділу корпоративної соціальної відповідальності агрохолдингу...
Контент з соціальними меседжом: кому він потрібен? Віра Костенко-Кузнєцова Керівник з розробки програми ЗМІ UCBI,...
Як продати креатив, але не продатися Віталій Кокошко Генеральний директор /Власник Kinograf Короткий опис виступу:...
Цифрові асистенти – як вони змінять бізнес у наступні 5 років Володимир Дем’яненко CEO D2...
Боти та тролі в соцмережах: як розпізнати та протидіяти Володимир Малинка Журналіст порталу MediaSapiens, ГО...
Неприбутковий, непрестижний, безкоштовний: місце театру для дітей в Україні і чому воно таке Ганна Старкова...
Тенденції на сучасному ринку маркетингу та комунікацій, інноваційні підходи до пошуку нових меседжів та проектів...
Customer-centric стратегія. Як виглядає креативна комунікація? Данило Махініч CEO MAD Data Agency Короткий опис виступу:...